środa, 15 czerwca 2016

Graduation CLASS OF 2016!

I stało się! Rok minął jak mrógnięcie okiem.. Przyszedł czas na zakończenie!

Zakończenie liceum w US, to wielkie i ważne wydarzenie.
Praktycznie każdy organizuje tzw. ''Open house'' przed, lub po ceremonii szkolnej, na który zaprasza rodzinę i znajomych do wspólnego celebrowania zakończenia szkoły i tym samym rozpoczęcia nowego etapu w życiu, czyli Colledgu!
W moim przypadku była, to jednak impreza pomiędzy ''graduation party'' i ''time to say goodbye party''.
Dziękuję bardzo mojej host rodzinie za zorganizowanie takiego pożegnalnego eventu! Słowo dziękuję to jak zwykle za mało! I Love You so much my host family!


"Family forever" thank You for letting me be part of your family. You will always stay with me in my heart!



Host Ciocia Jolliene, Host Wójek Greg z dziećmi.

Exchange students team :)





I kolejne Amerykańskie przeżycie odhaczone!
One, two and three! Czapeczka została rzucona!











Przeżyłam cudowny rok jako uczennica Coldwater High School. Poznałam niesamowitych ludzi z całego świata i spełniłam swoje marzenia. Nadal czuję jakbym dopiero wczoraj tu przyjechała i nadal nie wierzę, że to się dzieje/ wydarzyło.
W życiu trzeba korzystać z każdej chwili, spełniać marzenia i chwytać każdą okazję, bo jest krótsze niż nam się wydaje.
Plan na przyszłość?
Odwiedzić każdego exchange studenta, którego tutaj spotkałam :D !
Obawy?
Boję się, że zabraknie mi czasu!





1 komentarz:

  1. Hej! Mam nadzieję, że jeszcze otrzymasz tę wiadomość. Jak poszło Ci przystosowywania się do życia w Polsce po powrocie?
    Ja wracam z wymiany za 3,5 msc, więc póki co chłonę wszystko, zapraszam do siebie na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń